[2 Foto] Dafi dan Marsha Londoh Kantoi?

on 12/14/2012
Lihat video dibawah :
Aik, apa yang kantoi ni. Adakah Dafi keluar dating dengan Marsha? mungkin tidak kerana mereka adalah sekadar kawan biasa sahaja. Namun kantoi dipengambaraan set Hotel Mania. Mengikut sumber, kantoi mereka ni hanya lah berpegangan tangan sahaja. Tak tahu langsung melalui drama berkenaan atau di luar set. Nak kata dorang bakal bercinta tentu jauh sekali, jadi ambil pandangan positive sahaja lah kan. Ya lah, Dafi tue anak VVIP, sapa dapat, untunglah. Hehe..


17 comments:

  1. robbert pattinson

    just that?ah?it's ok

    Reply
  2. its not ok.mereka bkan muhrim..manusia2

    Reply
  3. marsha kawen la bodoh

    Reply
  4. Dafi dengan marsha memang dah kawan lama dah .. apa masalahnya ??? Orang dekat luar tu lagi ramai teruk.. pegang tempat yang tak sepatutnya pegang. Setakat pegang tangan pon nak kepoh satu dunia.. apa da admin ni.. Dosa dia tanggung.. cakap lebihII pon tak guna..

    Reply
    Replies
    1. admin 2 bknnye nk kepoh..and 1 more thing,,stakat pgang tgn??tpi still bkn muhrim bongok..

  5. biar la darong yg tanggung dosa dorang juga....

    Reply
  6. biarla dorang yg tanggung dosa dorg juga...

    Reply
  7. dunia begitu lah.
    yg haram tetap haram jangan disokong apa lg menghalalkannya.

    Reply
  8. Trpulang pd merka...no komen

    Reply

Recent Posts