[7 Foto] Awie buka kelab malam Malai Rock Station Bistro Ipoh?

on Sunday, December 16, 2012
Lihat video dibawah :

Sedang kecoh di forum Cari apabila kaki gosip mempertikaikan gambar di atas. Menurut kaki-kaki gosip di Cari, gambar di ambil dari fanpage kelab malam milik Awie bernama Malai Rock Station Bistro, Ipoh. Walaupun majlis yang disambut ialah majlis hari jadi dan pertandingan pakaian tercantik, jelas majlis tersebut di jalankan di tempat sebegitu pasti mengundang parti minum air beralkohol. Kite tunggu jawapan dari Awie sendiri mengenai gosip ini. Gambar penuh selepas ini.







Sumber dipetik:

15 comments:

  1. kalau yang pompuan jer mesti kurang kain, yang lelaki tu elok je cukup sifat pakaiannyer.... ermh entah lerrr.....

    Reply
  2. kesiannya.. masing2 xcukup kain buat baju...

    Reply
  3. hahahahaha.... dlm rajalawak die ckp jgn main2 pasal agama... ni campur laki ppuan, mesra2 ngn ppuan ni xmain2 kn agama ke? Lain kali tgk dulu diri... ingt, org sentiasa perhati n dgr ape yg kita ckp n apa yg kita buat... nak kate minum arak xde bukti dlm gmbar tp mesra dgn ppuan seksi jelas dah... jgn kita jadi munafik..

    Reply
  4. biar betoi?

    RAHSIA:
    GEMPAR:
    PELIK:

    Reply
  5. AYAH MERAH TUUUU.......

    Reply
  6. awie2.. anda 2 da tue.. bwk2 la insaf.. tnjuk la cntoh yg elok kt ank2 mude n anak2 anda 2.. ni bkn budaya kite ni.. yg pmpuan 2 pun ap la nk jd.. ble nk kawen sok mule r mnx hntaran smpi berpuluh rbu tp aurat 2 da bersepah org tgk, rugi je lw bg brpuluh rbu tp dpt brg second..

    Reply
  7. cantik sgt la pakaian tu smpai nk wat pertandingan pakaian TERCANTIK...gilo ke hape..tnya bdk kecik pn bdk kecik tau bju tu x cantik.silap2 bdk2 tu ckp nape akak pakai baju bdk kecik..hahaha

    Reply
  8. komen jangan mainkan agama dalam maharajalawak mega, sendiri bukak kelabul malami,rasmikan ataupun sendiri punyo tak kesah lorrr, tu tak mainkan agama kerr??????????. ingat ingat la sikit ayah awie oii

    Reply
  9. yang pompuan baju biru tu bkn tom ker??/

    Reply
  10. Ayah merah ker bapak merah ke dia hamba Allah jugak kuat sangat ke dia tu (akan masuk kubur jugak nanti)....org makin tua berlumba buat amal ibadat buat masjid ke... surau ke...ni dok sibuk menambah koleksi azab seksaan dlm kubur dan akhirat lagi huhuuhu....bertaubat la sebelum terlambat bro umur dah 40an tu......

    Reply
  11. aku ni ayah biru laut .....lu apa cer

    Reply
  12. xper..nnti die mati nk dikafan kn....cukup kain...putih brseri....siap pkai celak lagi...doa kn org kt gambr tu cept2 la brtaubat...prempuan yg tak sedar diri tu....klo kne rogol..jgn salahkn lelaki ok...

    Reply

Recent Posts