Cara Bersolek Menjadikan Mata Anda Besar Macam 'Asian Doll'

on 1:40 AM
Lihat video dibawah :
Bukan sahaja dalam anime mata gadis-gadia Asia ini besar, tetapi dalam realiti mereka benar-benar mampu melakukannya dengan hanya solekan. Anda nak tahu caranya? Ini dia caranya.dan memang besar giler mata gadis ni.













10 comments:

  1. Anonymous

    PAKAI KONTAK LENS PON MATA BOLEH NMPK BESAR DAN MERUBAHKAN WAJAH KELIHATAN CANTIK...KALAU PON HAKIKATNYA...TIDAK LERRR...HAHAHA....JGN JADI AWANG TERTIPU...KEH3

    Reply
    Replies
    1. ye betol tu.mata dia nmpk besar sbb contact lens tu,bkn sbb cara eye makeup dia.lgpun,maneleh pkai contact lens gitu.mngubah ciptaan tuhan.

  2. memang betul pn kalau makeup celak mcm tu boleh nampak mata besar. tak caya try lahhh

    Reply
  3. contact lens big eye ...die pkai yg 2..aq psti!

    Reply
  4. 1 lagi..bulu mata palsu..melentik lentuk

    Reply
  5. Menipu jer...sebelom diye makeup pun mata dah besar

    Reply
  6. knp nak mata besar?

    Reply
  7. Tol tu contek len yg cm dia besa bru angkat mata tu.coba dia xgna lens yg cm besa pasti cepet gak..dh try pun...xmgkin trpdaya..

    Reply
  8. contact lens plus teknik make up yg btul..nk lg besar pkai fake eyelashes.. nice!

    Reply
  9. ala camera trick jgk wt mte dye bsar..asyik wt muke tikus je mmg la bsar

    Reply

Recent Posts