'Saya terpegang sesuatu yang keras di kemaluannya'

on 5:20 AM
Lihat video dibawah :

Mohamad Fadzlie (kanan) dan Mohd. Khairiell Idzham berjalan keluar dari Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur semalam. Pix: Kosmo
KUALA LUMPUR: Keterangan seorang wanita Vietnam mengatakan dia terpegang satu objek keras pada kemaluan lelaki yang merogolnya ketika sesi kawad cam dapat mengheret pemuda itu ke muka pengadilan sekali gus membuatkan tertuduh mengaku salah atas tuduhan tersebut.

Mohamad Fadzlie M. Rosdi, 20, mengaku yang dia ada memasang bebola besi atau ‘tayam’ pada kemaluannya ketika merogol mangsa di sebuah rumah urut di Setapak di sini pada pukul 1 pagi 25 November lalu.

Pengakuan itu dibuat di hadapan Hakim Emelia Kaswati Mohamad Khalid di Mahkamah Sesyen di sini semalam.

Difahamkan, kawad cam itu dilakukan sebaik polis menahan Mohamad Fadzlie yang datang ke balai polis. Dia diserahkan oleh bapanya selepas gambar tertuduh yang dirakam kamera televisyen litar tertutup premis itu disiarkan akhbar.

Selain merogol, penganggur itu turut dituduh merompak premis tersebut bersama buruh kontrak, Mohd. Khairiell Idzham Hashimi, 21, dan dua lagi yang masih bebas menggunakan parang di tempat dan waktu yang sama.

- Kosmo

8 comments:

  1. Anonymous

    bagai bagai lah korang ni. haishh ingatlah dah nak kiamat brader. berubah lah. moga Allah berikan hidayah kepada anda.

    Reply
  2. woi x der keje mai cni dtg jmpe aku.. aku bole bg keje.. jgn la nk wt keje x tentu hala.. kesian ank2 melayu nih..

    Reply
    Replies
    1. btul 2 ...belambak kje kat kl ni ...mc mude lg tuh...nk jgak cr nahas...alahai ...ikutkn sgt nfsu syaitan ...

  3. ambe keje pagi ptg siang malam duk cari ke duet even sakit skit2..x dok pon nak mikir wak keje bodoh cengginie..kuangkuangkuang..

    Reply
  4. muda La budak nie....wat pe La nak habeskan sisa idop dLm pnjara

    Reply
  5. berubah la brader oi...
    ni la dkatakan manusia akhir zaman

    Reply
  6. hahahha ....kesiannya ...x panjang akal ..mungkin x duit nak beli dadah kot ...terdesak ..

    Reply
  7. bagus ayahnya...bukan senang ibubapa nk buat begini pada anaknya..mst ayahnya berharap anaknya akan berubah suatu masa nanti

    Reply

Recent Posts