[Video] : Hidangan Separa Masak, Meloyakan!

on 12/13/2012
Lihat video dibawah :


Penulis hampir muntah bila tengok video di bawah ini. Amat menjijikkan!

Pada mulanya bila tengok 5 saat yang pertama okay lagi. Manusia siang ular untuk makan memang biasa lihat tapi bila part ular tu dihidangkan untuk makan, ia masih hidup dan bergerak, terus penulis rasa loya.

Mintak-mintaklah penulis tak ingat tentang video itu semasa makan nanti.

Video itu menunjukkan pertandingan siapa dapat masak dalam masa yang singkat dan memastikan binatang yang dimasak itu masih hidup semasa dihidangkan.

Oleh itu, mereka harus pantas menyiapkan hidangan untuk kekalkan nyawa ular dan ikan berkenaan.

Nampak gaya memang mereka ni seperti berpengalaman dalam bidang seperti itu, tak tahulah binatang apa lagi yang jadi mangsa tukang masak berkenaan.

Sebenarnya, banyak lagi pertandingan yang boleh dilakukan, tapi biasalah negara China ni memang suka lakukan perkara pelik-pelik.

Dah lah seksa binatang tu sebab dimasak dalam keadaan separa hidup, lepas tu kena makan pulak.

Macam-macalah!

10 comments:

  1. Anonymous

    giler ape ni??menyeksa binatang..bodoh la...

    Reply
  2. seksa binatang tu namanya.....

    Reply
  3. besa jew ak tgok neyh hehehe

    Reply
  4. seksa giler dowh.... budus...

    Reply
  5. itula bezenye islam ngan bukan islam...

    Reply
  6. seksa binatang? kalau ayam, lembu x menyeksa binatang ka?

    Reply
  7. ayam lembu?itu kalo bkn org islam la..kalo org islam..dia sembelih ayam ngn lembu tu ikut cara2 islam...bkn suka2 je nak sembelih ayam ngan lembu tu...klo awk islam msti awak tau kan...sory klo sya clap :)

    Reply

Recent Posts