[Video] Julia Perez Bergaduh Real Dengan Dewi Persik

on 12/14/2012
Lihat video dibawah :

Lupakan kisah Julia Perez yang mungkin dikenakan tindakan kerana bekerja di Malaysia tanpa permit yang sah, kerana semalam penyanyi dangdut dan juga pelakon itu telah dijatuhkan hukuman penjara tiga bulan di Indonesia kerana didapati bersalah menyerang aktres seksi Dewi Persik.

Laman sesawang Mahkamah Agung Indonesia mengumumkan semalam perihal kes tersebut, bahawa:

Mahkamah menolak rayuan defendan, dan meluluskan rayuan pendakwa.

Kedua aktres itu yang terkenal dengan imej yang provokatif, terlibat dalam satu pergaduhan semasa menjalani penggambaran filem seram “Arwah Goyang Kerawang” pada awal tahun 2011.

Keduanya dikatakan bertampar dan bercakaran sesama sendiri sehingga terpaksa dileraikan oleh krew penggambaran.


Dewi melaporkan Julia kepada polis kerana menyerangnya, namun keduanya dibicarakan di mahkamah berhubung insiden tersebut. Dewi dijatuhkan hukuman dua bulan penjara dan empat bulan percubaan Mac lepas sebagai hasilnya.

Julia dan Dewi kemudiannya memfailkan rayuan kes tesebut ke Mahkamah Tinggi Jakarta yang mengekalkan hukuman kepada Dewi Persik.

Keduanya kemudian meneruskan pemfailan kepada Mahkamah Agung Jakarta, yang seterusnya menerima rayuan Dewi Persik dan menolak rayuan Julia Perez.

Dewi Persik enggan mengulas mengenai keputusan tersebut manakala Julia pula memohon peminat agar berdoa untuknya di Twitter.

Entri ini diolah dari artikel . Sekiranya anda ingin menonton, ini video pergaduhan tersebut.

                                


16 comments:

  1. ni ke pelakon sinetron yang hebat sangat??? haha http://www.mujadafewa.my/

    Reply
  2. Padan muka jupe kne hentam.cam bgs sgt..dah x cantik jelek buruk kuper...pandai2 kritik film mlysia xbgs..

    Reply
  3. Hahahahah nasib malang yg menimpa si pelakon yg pk diri tu bgus sgt .... Klaka... Satu malaysia trsenyum sinis bila melihat perangai pelakon indonesia yg rasa diri tu cam profesional ....

    Reply
  4. kesian dewi pesik.. uh sinting itu PEREZ

    Reply
  5. Dia berlakon bgs sgtlh tu smpai nk gaduh real.dasar suka gaduh punya btina.jelek.dgn presdent seniman mlysia pun ko sgp gduh...kaki gduh.tayang tetek palsu silikon ada hati nk kawin dgn ustaz.bekas2..mau bertaubat tp masih bogel...cakap xsrupa bikin indon..

    Reply
  6. Replies
    1. baju kuning...mcm muke mak lampir tu...

  7. hahaha...padan muke jupe..prasan bagus...Depe u go girl...

    Reply
  8. jupe pakai baju warna kuning..

    Reply
  9. padan muka pelacur jupe...muka da mcm mak lampir..puihh!prsan cntik sgt...(puke)

    Reply
  10. aku tgk muke jupe dah mcm nenek sihir dah lain kali komen diri kau tu dulu dasar xsdar diri dtang kat negara orang tiada adap entah2 kau tu mmg biadap puiii~

    Reply
  11. elok tarik je bra sorg2, biar keluar tetek

    Reply
  12. Sok bgus.skit2 blkon tyang tetek plsu.ank aku pun kta minah indo ni xde bju.asik2 guna bra klu blkon.jom kta ramai sdkah bju tset kt jupe.murahnya bnda dia tu tyang sna sini.org pun dh jemu liat bnda tu.sptutnya tetek tu buat ditonton bakal suami tp jupe ni bg stu dunia tonton free.dasa murahan.klu putih besri xpe jgak tp sama hitam dgn bntut koli..xde hrga indon sorg ni..buat mlu ktrunan indon je.

    Reply
  13. jupe...jupe..pernah dengar lagu jupe tak....klau tak pernah dengar,,dengarlah lagu 69.....nampak sangat dia ni sundal muka buruk...

    Reply
  14. ha ha ha ni yg di katakan bagus,,,, sedang kan diri pon tak betol... pegi lah jupe... masuk jer dlm penjara

    Reply
  15. boleh nampak Julia peres nya nenen

    Reply

Recent Posts