'BlogArchive' 2013-01-13 ~ My Channel Network

Sunday, January 13, 2013

Doktor Suruh Buka Baju, Ajak Laku Hubungan Seks

2 comments
Doktor Suruh Buka Baju, Ajak Laku Hubungan Seks - “Disebabkan mempercayainya, saya hanya mengikut arahan apabila diminta membuka baju dan coli, namun dia meramas buah dada saya hingga saya berasa sakit.

“Saya mula curiga dan takut apabila doktor itu menyatakan saiz buah dada saya besar selain mengajak saya melakukan hubungan seks,” kata ibu tunggal hanya mahu dikenali sebagai Nurul, 34, yang mendakwa dicabul seorang doktor sebuah hospital swasta, di Johor Bahru.

Menurutnya, kejadian berlaku kira-kira jam 10.30 pagi Jumaat lalu ketika dia ke hospital berkenaan untuk mendapatkan rawatan susulan berikutan masalah darah tinggi, hidung berdarah, sakit perut dan sukar membuang air.Nurul berkata, dia mengenali doktor berusia lingkungan 40-an itu kerana pernah mendapatkan rawatan daripadanya sebelum ini.

Menurutnya, sebelum kejadian mencabul itu berlaku, doktor terbabit mengarahkannya berbaring sambil memberitahu mahu memeriksa tekaknya. – paapaada.blogspot
Read More...

Kecoh : Artis Masuk Perangkap SPRM

3 comments
IPOH : Perbuatan seorang bekas ahli kumpulan rock tanah air sekitar tahun 1990-an dan rakannya yang cuba menipu pengurus sebuah kolej swasta di sini berbalas apabila mereka didenda RM10,000 dan dipenjara sehari oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam.

Hakim Julie Lack Abdullah turut memerintahkan bekas ahli kumpulan rock Scan, Rustam Affandi Abdul Majid, 40, dan Addy Sany Ariffin, 42, dipenjara tiga bulan lagi jika gagal menjelaskan denda berkenaan. Mereka membayar denda tersebut.

Mengikut pertuduhan, kedua-duanya didakwa cuba menipu seorang pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Nor Azlizan Mohd. Ali, 29, yang menyamar sebagai pembiaya dan rakan kongsi lelap Kolej Crew Skills International (M) Sdn. Bhd.

Kolej berkenaan menawarkan latihan teori dan praktikal untuk tukang masak pelajar-pelajar luar negara.

Kedua-dua tertuduh didakwa cuba memperdayakan mangsa dengan kononnya boleh membantu mendapatkan kelulusan Lesen Pusat Bertauliah daripada Jabatan Pembangunan Kemahiran bagi kolej berkenaan. – Kosmo
Read More...

Seorang Gadis Mengaku Berzina Mahu Dihukum Sebat

1 comment
Seorang Gadis Mengaku Berzina Mahu Dihukum Sebat - Mahkamah Maldives memberikan hukuman rotan di depan orang awam terhadap seorang gadis berusia 16 tahun yang mengaku melakukan hubungan seks sebelum nikah.

Hukuman ini dijatuhkan setelah keluarga gadis yang tidak disebutkan namanya tersebut melaporkan ke mahkamah dan si gadis itu mengaku melakukan hubungan seks dengan kekasihnya, lelaki berusia 29 tahun. Hukum syariat Islam di Maldives melarang gadis berusia 13 hingga 18 tahun untuk melakukan hubungan seks tanpa nikah.

Menurut undang-undang di Maldives, seseorang yang melakukan penzinaan dihukum dengan 30 kali sebatan.

Namun, meskipun si gadis menerima hukuman sebat, manakala lelaki itu pula dijatuhi hukuman penjara 10 tahun.

Seorang pegawai mahkamah menyatakan gadis tersebut boleh menolak hukuman rotan dan untuk Sebaliknya, ia akan dikenakan penjara selama 8 bulan. Namun, pada usia 18 tahun, ia tetap akan dikenakan hukuman rotan.

“Dalam banyak kes, tertuduh memilih untuk menerima hukuman sebat sebagai sebahagian dari penebusan dosa,” kata pegawai yang enggan disebutkan namanya.

Di Maldives, hukuman sebat yang biasanya dilaksanakan dengan menggunakan tongkat, dilakukan atas arahan ketua kampung yang juga bertindak sebagai hakim tempatan.

Polis menyatakan, setelah mendengar laporan dari keluarga perempuan, mereka mula melakukan siasatan terhadap kes ini.

“Kami meneruskan penemuan di lapangan di khalayak umum. Lelaki itu dituduh melakukan hubungan seks dengan perempuan di bawah umur,” kata jurucakap polis, Hassan Haneef.

Kegunaan hukuman sebat ini selalu mendapat bantahan dari para persatuan hak asasi manusia di Asia. Suhas Chakma, pengarah Asian Centre for Human Rights menyebutkan, hukuman ini menggambarkan kerajaan ingin mendapat sokongan dari kelompok Islam yang melaksanakan hukum syariat Islam, kerana pemerintah Maldives saat ini harus menghadapi ancaman serius dari pihak pembangkang.

“Hal ini boleh digunakan oleh kerajaan sebagai alasan bahawa mereka komited dengan Islam,” katanya.

Sementara itu, belum ada ulasan dari kerajaan Maldives atas kes ini, termasuk komentar dari parti konservatif, Adhaalath yang menyokong pelaksanaan syariat Islam.

Februari lalu, presiden terpilih pertama Maldives melalui pemilihan umum. Mohammed Nasheed yang berpendidikan barat berundur dari jawatannya. Ia mengatakan dirinya didesak berundur oleh parti-parti Islam, polis dan tentera Maldives.

Maldives adalah kepulauan dengan 1,200 pulau yang terkenal kerana mempunyai pusat peranginan mewah. Identiti etnik Maldives merupakan perpaduan dari budaya yang mencerminkan masyarakat yang menetap di pulau-pulau itu, yang mungkin berasal dari India selatan dan Sri Lanka.

Menurut CIA Factbook, sebuah bancian pada Julai 2011 menyebutkan jumlah penduduknya mencapai angka 394.999. Islam adalah agama rasmi negara dengan hampir 100 peratus penduduknya adalah Muslim yang patuh pada syariat Islam. – paapaada.blogspot
Read More...

Konvoi Lima Bersaudara Ke Tempat Kerja Berakhir Tragedi

1 comment
Konvoi lima bersaudara ke tempat kerja berakhir tragedi menyayat hati apabila dua daripadanya maut selepas motosikal ditunggang merempuh belakang lori yang rosak di lorong kecemasan, di Kilometer 276.2, Lebuhraya Utara-Selatan (Plus) arah selatan, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 8.10 pagi itu, kedua-dua mangsa dipercayai warga Indonesia itu menaiki motosikal Suzuki Shogun 120, maut di tempat kejadian akibat cedera parah di kepala.

Sumber berkata, lebih menyayat hati adik mangsa dikenali sebagai Yasir, 20-an, yang berada di depan terkejut sebaik menyaksikan kakaknya terpelanting menerusi cermin sisi motosikal dinaiki dilihat meraung dan memeluk mayat itu.

Jurucakap polis berkata, mangsa lelaki dikenali sebagai Suhar, 32, dipercayai bekerja kontrak di Sungai Gadut, di sini, manakala isterinya, Rina Nigfih, 30-an, operator kilang di Shah Alam, dari Yogyakarta.

“Kedua-dua mangsa dari Kapar, Klang menghala ke Sungai Gadut, Seremban, dalam perjalanan ke tempat kerja suaminya. – Metro
Read More...

[Video] Seram Kelibat Naga Di Langit Jiangxi China

1 comment
Seorang pemuda dari Fuzhou China timur, Daerah Jiangxi mendakwa telah mengambil gambar naga terbang dilangit. Menurut Guan Mulin dia mengambil gambar tersebut semasa dia sedang memandu kereta.

Dia berkata “Saya sedang memandu dan saya melihat orang-orang melihat ke atas, jadi saya berhentikan kereta saya dan melihatnya”

Guan berkata dia melihat naga terbang diatas awan “ia kelihatan seperti 2 ekor naga berenang-renang di langit, atau seperti seekor naga dengan kepala dan ekornya yang muncul dari balik awan”

Guan menambah kejadian itu berlaku selama beberapa minit sebelum akhirnya naga itu menghilang.

Lihat Video Amatur Yang Sempat Dirakam . . .


Read More...

[4 Foto] Pemuda ini sedang membelah perut Naga

4 comments
Naga merupakan makhluk mitos atau khayalan sahaja, yang bererti tidak mungkin ada di dunia nyata, tetapi di China ada seorang pemuda yang sedang membelah perut seekor Naga.

Mungkin untuk dijadikan ubat kuat. Tidak banyak maklumat yang didapati disebalik gambar ini, juga tiada sebarang maklumat tentang pemuda ini dan dimana dia menangkap Naga ini. Segalanya di rahsiakan.
Ramai yang mengatakan Naga ini adalah palsu, tetapi setelah pemeriksaan lebih dekat dari gambar-gambar diatas didapati Naga yang dipegang pemuda ini memang Naga asli, Inilah buktinya :

1 - Pemuda dalam gambar ini menunjukkan reaksi semulajadi seorang manusia semasa membelah perut seekor binatang (dia tidak sedar kamera mengambil gambarnya)
2 - Ada seekor anjing yang sedang memainkan ekor Naga tersebut dan ini jelas bukan rekaan photoshop.
Ulasan alamcyber2020-Mungkin binatang berbentuk Naga ini wujud di negara China. Cuma tidak di dedahkan oleh media sahaja atas sebab-sebab tertentu. Terpulang kepada anda untuk mempercayainya atau pun tidak.
Read More...

[6 Foto] Bukan Senang Nak Lihat Anak Aishwarya Rai

2 comments
Anak artis ternama..kat mana-mana negeri pun waima Malaysia sekalipun.....bukan senang peminat nak melihatnya.

Begitu juga dengan cucu Amitabh ni...mahal sungguh ,namun sesekali terlepas juga la,biarpun hanya sedikit wajahnya..hhhmm....kira ok la tu...

Jom..lihat!
hihihi..ni masa baru lahir la
Aradhya juga lebih dikenali dgn panggilan Beti B
cantik nama dia
macam mak dia ke??hhhmmm...rasanya muka bapak dia la...Tentu ramai yang ingin melihat anak kepada bekas ratu cantik dan juga artis popular Bollywood, Aishwarya Rai bukan? Nah..selepas lama menunggu akhirnya gambar anak perempuan bernama Aaradhya ini bocor juga di internet.
Walaupun cuba disembunyikan sekera-kerasnya oleh ahli keluarga Bachan ini, namun paparazzi di india memang komited melakukan tugasan mereka. terbaek r....!
Read More...

[6 Foto] Biskut??!!Tak Makan Pun Tak Apa...

2 comments
Biskut berbentuk jari dan telinga manusia ini dihasilkan oleh kedai kek dan pastry neviepiecakes.com. 
erk...tak makan pun tak pe..terimakasih je la....
Read More...

Hantu lebuh raya di Malaysia yang benar-benar wujud

4 comments
MOHD. Fitri tidak menyedari ada imej ‘lembaga’ berbaju merah di belakang isterinya di stesen minyak R & R Gurun sehinggalah gambar ini dimuat turun semula.

ANGAR – Seorang guru bahasa Arab, Mohd. Fitri Mohamad tidak dapat melupakan keanehan yang beliau sekeluarga alami ketika bercuti selama tiga hari ke Cameron Highlands dan Kuala Lumpur minggu lepas.

Sepanjang percutian itu, guru Sekolah Yayasan Islam Perlis, Kangar itu mendakwa anak saudaranya yang berusia dua tahun yang menaiki kereta Proton Wira yang dipandunya berperangai aneh apabila asyik menangis.

Tidak cukup dengan itu, Mohd. Fitri juga mendakwa keretanya terasa begitu ‘berat’ dan beliau ternampak kelibat ‘lembaga’ semasa berhenti di Padang Besar.
GAMBAR ini dirakamkan di stesen minyak yang sama di Lebuh Raya Utara-Selatan dekat Gurun tidak lama selepas imej ‘wanita berbaju merah’ itu kelihatan.

Namun, peristiwa paling mengejutkan mereka ialah kemunculan imej ‘lembaga’ dipercayai wanita berbaju merah yang dirakam dalam sekeping gambar di sebuah stesen minyak di Hentian Rehat & Rawat (R & R) Gurun arah selatan sewaktu mereka memulakan percutian pada Jumaat lalu.

Mohd. Fitri, 29, mengakui semasa mengambil gambar isterinya, Shatini Shahidan, 28, yang berdiri di sebelah kereta mereka pada pukul 5.30 pagi itu, tiada sesiapa dilihat berjalan di belakang Shatini.
Lembaga itu muncul dengan wajahnya kabur dan berambut panjang.

“Sepanjang perjalanan selepas itu, kereta saya terasa berat semacam sehingga kos minyak dari Kuala Lumpur balik Perlis mencecah RM100 sedangkan biasanya dalam lingkungan RM60 sahaja,” katanya.
Sewaktu dia menurunkan abangnya di Felcra Lubuk Sireh, Padang Besar sebaik habis cuti pada Isnin lalu, Mohd. Fitri mendakwa ternampak kelibat satu lembaga keluar dari keretanya.

“Saya sempat membaca ayat Kursi bagi memastikan kami tidak terus diganggu,’’ ujarnya.
Peristiwa itu kemudian dilupakan sehinggalah dia melihat semula gambar yang dirakam di stesen minyak itu menggunakan kamera digital Nikon milik majikan isterinya.
“Berdasarkan gambar itu dan pengalaman saya melihat kelibatnya, ia amat mengerikan iaitu seakan-akan muka beruk dengan pipi lebar dan mulut muncung panjang serta berambut panjang,” ujarnya.
Sementara itu, Shatini yang merupakan seorang kakitangan Universiti Malaysia Perlis (UniMAP) memberitahu, ketika gambar itu diambil, dia tidak berasa sesuatu yang aneh.
Kejadian yang mereka alami itu berlaku hanya kira-kira 20 minit perjalanan dari lokasi dua kemalangan jalan raya yang berlaku pada tahun ini di Sungai Petani.

Kemalangan itu membabitkan seorang pemandu kereta Perodua Kancil yang cedera parah pada 5 Februari. Ia diikuti dengan insiden seorang pemandu lori serta kelindannya cedera apabila kenderaan mereka terbabas di Kilometer 105, Lebuh Raya Utara-Selatan dekat Sungai Petani pada 19 April.

Dalam kejadian tersebut, mangsa-mangsa mendakwa cuba mengelak ‘wanita berkebaya merah’ yang dilihat melintas lebuh raya di situ.
Read More...

Video kepala lelaki ini tercabut dari badan

2 comments

Kepala lelaki ini tiba-tiba tercabut dari badan

Ahli silap mata terkenal Ferguson @Ice Breaker telah membuat aksi yang sangat mengejutkan orang yang lalu-lalang di jalan San Luis Obispo, California. Apa tidaknya beliau secara tiba-tiba mencabut kepalanya hingga keparas dada. Ramai yang terkejut dengan kejadian yang tidak terduga ini.

Aksinya bermula bila ada orang yang berjalan-jalan di jalan tersebut, lalu beliau pura-pura terbersin dan kemudian kepalanya tercabut dari badan, kemudian beliau membetulkan semula kepalanya kepada kedudukan asal. (Lihat video di bawah untuk melihat aksi ajaibnya).
Tiba-tiba muncul lelaki ini sambil terbersin
Oopss ! Tercabut pulak kepala ni
Encik tolong pasang balik kepala saya ni
Eee . . .Seramnya
Aaa . . .Takutnya

LIHAT VIDEO :
 
Read More...

Video menakutkan pemandu bas di lebuh raya China

1 comment

Seorang pemandu bas di China telah dianggap sebagai seorang wira kerana menyelamatkan nyawa 24 penumpang selepas cedera parah oleh sekeping serpihan besi yang mengenai tubuhnya melalui cermin depan.


Walaupun dalam kesakitan,pemandu berusia 48 tahun Wu Bin menekan brek, menukar giar yang selamat, menghidupkan lampu kecemasan dan mampu untuk memberitahu penumpang supaya berwaspada dengan keadaan panik itu.

Rakaman kamera keselamatan dramatik disiarkan pada hari Ahad di televisyen negeri menunjukkan sebahagian besi melayang menghentam lengan dan perut pemandu malang itu, terus memandu dalam keadaan tenang, menurut Huffington Post .
Pemandu bas Wu Bin dihentam sekeping besi yang melayang dibahagian perut setelah menghancurkann cermin hadapan pemandu.
Bayangan maut,Seberat 5.5 paun, 12-inci lebar bongkah logam yang melayang dari sebuah lori dari arah yang bertentangan.
Wu (kanan) terselamat bersama isterinya 18 tahun, Wang Lizhe (kiri), yang mengatakan bahawa perkataan terakhir beliau adalah selamat tinggal semasa insiden itu berlaku.
Wu mempunyai rekod sempurna memandu lebih 620,000 km tanpa sebarang kemalangan jalan raya

Doktor Zheng Fang berkata beliau hairan bagaimana Wu mampu untuk memastikan keselamatan penumpang selepas kemalangan itu, dengan mengambil kira keadaan dirinya yang diambang maut.

'Hatinya mengalami rosak teruk dan tiga tulang rusuk yang pecah,' katanya. Dalam keadaan sedemikian, beliau akan berada dalam kesakitan. Saya kagum bahawa dia boleh berbuat demikian. '
Penduduk Kampung halaman wu Hangzhou di timur China telah memujinya sebagai seorang wira dan model contoh.

Jom kita lihat video yang menakutkan ini.

Read More...

Gempar Video Pemuda Mesir Jatuhkan Pesawat dengan Lastik

1 comment
Pemuda Mesir ini Jatuhkan Pesawat dengan lastik dan batu ? Dalam video ini kelihatan remaja laki-laki berada di sebuah padang pasir di Mesir. Dia melakukannya dengan mengunakan lastik yang berisikan batu kecil, yang diarahkan pada sebuah pesawat yang sedang berada di udara.

Dengan sekali lastik pesawat tersebut jatuh, hebat ! remaja laki-laki ini menjadi sangat kuat, sehingga mampu menembak jatuh pesawat tersebut hanya dengan menggunakan lastik dan batu ( Pasti ia akan menjadi sumber inspirasi pemuda palestin pula di Gaza . . .)

LIHAT VIDEO INI . . . 

Sebenarnyakejadian ini hanyalah sebuah iklan yang sangat kreatif yang di hasilkan untuk mempromosikan produk "Tonger Energy Bar" Kenapa iklan ini di hasilkan sebegitu rupa ? Mungkinkah ada makna yang tersurat dan tersirat di sebalik pembuatan iklan ini. . .

Read More...